tisdag, juni 16

Ljusare tider

Idag spenderade jag min lunch + lite till hos min frisör. Nu rök de slitna topparna och jag blev med snedlugg igen. Men viktigast av allt, nu är jag ljus igen. Från det mörka jag hade i början av året till det här ljusa rågblonda håret. Gjorde en avfärgning i mars och tonade håret istället för att färga det, sedan lade min frisör i lite ljusa slingor. Innan bröllopet ljusade hon upp det lite till och idag gav blev det folieslingor i hela håret. Jag är supernöjd. Dessutom har mitt hår inte tagit mycket skada av processen (tack vare bra produkter, bra frisör och gener kanske ;o). Gillar att förvandla mig själv till brunett lite då & då men jag återvänder alltid till det blonda. Nu är jag verkligen redo för sommaren, det enda som fattas är det fina vädret ;o)

Bild 1. Mitt mörka svall i februari.
Bild 2. Mitt hår för 5 minuter sedan :o)

2 kommentarer:

  1. du har en mysig blogg:) Glad midsommar!:)

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du tycker det. Ha en glad midsommar!

    SvaraRadera

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna