fredag, februari 27

Fredag igen

Förutom att arbeta idag har jag hunnit med lite annat kul ;) På lunchen shoppade jag två bas t-shirts på H&M. En kritvit och en karamellrosa. Tanken är att jag ska kunna ha dom under den axelbandslösa svarta klänningen jag köpte förra månaden. Tror att det kan bli riktigt fint. Så kan jag bocka av en sak från min lista - ögonskuggan Muffin från Make Up Store. Men inte nog med att det blev "lunchshopping" det blev även "på vägen hem från jobbet shopping". Jag är hopplös, fast jag gillar mig själv ändå för jag hittar så bra grejer :)

1 par svarta ballerinaskor från Sant Tropez nedsatta med 270 kr, var ett kap såklart. En lila sjal med grå små "bollar" blev det också från samma märke (minus rea...).

Nu vill jag festa och lyssna på bra musik hela kvällen!
Vad är ni sugna på att hitta på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna