lördag, november 8

Saker man gör när man borde göra annat

Insåg att jag måste gallra bort kläder som ingen annan kommer vilja ta över (noppriga, slitna, håliga, gulnade!?). Sagt och gjort, jag började gå igenom allt jag sorterat ut.


Hittar ett par jeans jag köpte för några år sedan. Inser att de är för stora och att de såklart måste åka ut ur garderoben (kan ju inte ha som mål att komma i dom igen :o)

Efter klädprovandet blev jag sugen på att skippa mysdressen. Så jag bytte om till det här. Jeans från Acne (Hep), topp från Indiska, liten västgrej från H&M, hjärthalsband från Mange.




Blir ändå lite festsugen och spelar några gamla partylåtar jag hittar på Youtube. Och så plötsligt har jag glömt bort att vad det var jag egentligen skulle göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna