lördag, november 1

Nytt i garderoben

Igår hittade jag äntligen ett plagg i den lila nyans jag har letat efter, på H&M såklart :o) Den rutiga skjorta köpte jag på Flash, kan ha den både över jeans eller som lång tunika till tights, det blir perfekt.

Randiga tröjor kan man aldrig få för många av....denna kommer från Gina Tricot. På H&M köpte jag även en liten västgrej som jag spanat på hur länge som helst men aldrig köpt, nu fanns den på rea och jag antar att vi var menade för varandra.
På Gina Tricot köpte jag ett rutigt bälte, blir snyggt till en vit skjorta tror jag.
Men allt behöver ju inte vara sprillans nytt...i mina gömmor hittade jag en pälsväst som jag köpte för några år sedan, den får hänga med ut i dagsljuset igen tänkte jag :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna