måndag, november 24

Nej nu är jag trött på det här

Jag har en massa små orenheter i huden som jag blir galen på! Trots bra kost, frisk luft och mycket vatten så verkar jag inte bli av med det. Har ju använt produkter från REN och visst känns de bra men de ger inte något perfekt resultat. Så nu ger jag mig och testar produkter från Dermalogica. Har försökt stå emot frestelsen in i det sista, men nu går det inte längre. Visst är de lite dyrare men är det så att de verkligen fungerar så är de värda sitt pris. Jag håller tummarna.

2 kommentarer:

  1. Använde du inte produkter från apoteket ett tag som du tyckte var bra har jag för mig?

    SvaraRadera
  2. Ja jag använde rengöringsmoussen (den gröna) från Cliniderm som faktiskt är den bästa jag testat. Men jag hoppas att det finns någon ännu bättre...det skadar ju aldrig att testa.

    SvaraRadera

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna