tisdag, november 11

Inget och allt

En helt vanlig tisdag. Eller vanlig och vanlig alla dagar är ju olika, saker som jag gjort idag som jag inte gjorde förra gången det var tisdag:

- bokat en klipptid
- lagat en maträtt för första gången (en wok med bland annat vitkål och chilli cremé fraice, verkar god!)
- suttit i planeringsmöte inför en spännande händelse på mitt jobb
- insett att Welcome to the Jungle med Guns N´Roses är riktigt bra och spelat den x-antal gånger med lite för hög volym ;o) (och nu spelar jag den igen, hoppsan!)
- nästan trillat uppåt i en trappa (ah!)
- köpt ett alldeles för dyrt shampo...
- kysst Mange tills han sa AJ! (det är riktig kärlek det hahaha)
- fastnat med mitt hår i Manges dragkedja i hans jacka, tror det kallas hämnd...
- färgat ögonbrynen
- målat tånaglarna svarta (har ju inte hunnit inhandla ett lila eller grått än så det fick bli ett substitut)
- köpt 2 kilo vitkål
- skrivit en riktigt ohyggligt onödig lista... :o)

2 kommentarer:

  1. Får man (på tal om något helt annat) fråga var du har köpt dina fina vita krukor som du har i fönstret någonstans? Är ute efter något liknande nämligen ... :)

    SvaraRadera
  2. Köpte dom när en blomsterbutik hade utförsäljning. Hittar inget märke på dom tyvärr. Hoppas att du hittar något liknande.

    SvaraRadera

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna