måndag, oktober 6

Nej men den kommer jag inte använda (men man kan ju ändra sig)

Fick äntligen min "västsak" från La Redoute idag, den var verkligen fin. Dessutom fick jag en premie som jag inte direkt hurrade för när jag såg den på hemsidan (jag var ju egentligen bara ute efter 30 % rabatten). En pensionärsvagn...


Iofs har man sett sådana där coola "modeblogg/stylistjejer" som drar omkring alla kläder de shoppar till "modereportage" i just sådana. Men sådant sysslar ju inte jag med (och nej jag är inte alls avundsjuk ;o). Nu när jag väl fick den var jag ju tvungen att testgå ett varv med den här hemma och herrejisses vad praktisk den var! Jag kommer börja använda den på riktigt, kanske inte till ICA men när jag ska åka iväg på någon weekendresa passar den perfekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna