torsdag, oktober 2

Fruktigt

Idag har jag inhandlat en mängd exotiska frukter, det hade varit gott att behålla själv men nu är det så att de ingår i en bröllopspresent. På lördag stundar det nämligen bröllop och det blivande äkta paret ska resa till Maldiverna på smekmånad, så de önskar sig lite russel. För att göra det lite roligare än ett kort med pengar i så slår vi in en massa exotiska frukter i cellofan + ett kort med någon kul text (som jag inte knåpat ihop ännu) och ett litet bidrag. Blir nog superpiffigt tror jag :o)

Mitt första förslag: att använda en tom konservburk som innehållit kokosmjölk som pengarbössa dissades tyvärr av "regeringen", men visst var det en rätt bra idé ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna