fredag, oktober 3

En OUTfit

Är så glad över Indiskas halsduks och vant (möss?) utbud.
Både randiga torgvantar och en "endless" halsduk hade dom att erbjuda mig. Tack, tack Indiska!

För övrigt har jag Manges jeans, H&M topp och väst från Noa Noa på mig denna härliga fredag. Även om allt lågkonjunktursnack gör en rätt låg så är det ju inte mycket man kan göra åt det. Jag glädjs åt att jag är frisk och kry, att lille Liam är en sån fin bebis, att hösten är så vacker, att jag får sova ut en stund imorgon, att våra vänner gifter sig i helgen och att inte jag själv eller någon av mina nära har drabbats av varsel. Lika svårt som det är att få tag i ett jobb lika lätt kan man bli av med det. En hemsk tanke. Jag känner verkligen med alla som drabbas av tråkiga besked just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna