onsdag, oktober 15

Dags att planera

Nu ska jag och Mange ta tag i bröllopsplaneringen.
Saker som m å s t e spikas ikväll:

- Från vilket ställe ska vi catera maten (följdfrågor: vilken mat, vilket porslin, serveringspersonal etc.)
- Vad ska Mange ha på sig egentligen (brudens krav: inte frack ;o)

- Exakt hur många gäster ska vi bjuda
- Och så säger jag inte nej till lite förslag från min blivande mans sida om vad han tycker är en fin frisyr på en brud (=jag).

Jag har köpt ännu en bröllopstidning, hoppas att den kan ge lite tips och trix (och inte panik som de 2 tidigare tidningarna har vållat, det finns verkligen människor som planerar sitt bröllop in i minsta detalj, typ färgen på tändstickorna ;o) Jag gör mitt bästa för att inte smittas av denna åkomma...)

2 kommentarer:

  1. har läst din blogg i smyg ganska länge..*ler* Jag måste få gratulera till det blivande bröllopet och jag tycker att det är jättespännande att följa med i planeringen. Jag kan inte förstå varför det är så faschinerande att läsa om bröllopsplanering, det bara är det. Så tack för att jag får kika in i ditt liv.

    SvaraRadera
  2. Tack ska du ha! Har varit lite dålig med att skriva om det stundande bröllopet men det ska jag bli bättre på. Kul när någon tycker att det är spännande att läsa om :o)

    SvaraRadera

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna