måndag, september 29

I kissed a girl and I liked it....lalalallaalla

En tanke slog mig. Är inte låten jag citerar i rubriken några år försenad? Tjejer som pussas med varandra på krogen förevigade på suddiga vimmelbilder känns ungefär lika ute som när killar knyter slipsen runt huvudet. Tjejpussandet är såååå 00 (precis som killarna med slips runt huvudet är såååå 80). Jag har alltid tyckt att det varit galet töntigt (både slipsarna och pussarna), så jag undrar vad nästa "grej" på krogen blir. Själv tycker jag att människor som inte dricker på krogen är rätt coola (gravida och "jag kör" personer räknas ej), att vara nykter och se andra onyktra kan vara lika skrämmande som värsta Japanska skräckfilmsrullen ;o). Säger jag som inte är någon nykterist själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna