måndag, augusti 11

Ont

Aj aj aj, jag har fått en blåsa i munnen som gör att jag knappt kan äta eller skratta. Det är inget kul, känns som att jag håller på att tyna bort. Flytande föda är INGEN hit. Urk. Tur att jag åt så mycket i fredags ;o) Skämt å sido, hoppas verkligen att det här går över snart. Som plåster på såren har jag beställt lite nya hudvårdsprodukter. Så nu ska jag testa produkter från REN.

REN skapades för att kombinera det bästa av två världar: Högteknologisk hudvård med kliniskt bevisade, 100 procent naturliga ingredienser, inte ingredienser som kan vara irriterande för din hud som syntetisk parfym, sulfater, animaliska ingredienser, petrokemiska ingredienser, silikoner eller parabener. RENs hudvårdsprodukter rekommenderas av The Vegan Society. Men RENs produkter ska inte bara vara fria från kemiska tillsatser, de ska vara underbara att använda också. För vad vore poängen med allt jobb vi lagt ned på att utveckla serien om produkterna förblev hyllvärmare i badrumsskåpet?

Visst låter det bra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna