söndag, augusti 24

Höstigt

Idag är det en sådandär riktigt härlig höstdag. Krispig frisk luft och sol. Löv på marken och en skön känsla i kroppen. Jag gillar hösten. Ska strax åka iväg för att gå en promenix utmed Vättern och kanske ta lite kort. Veckan som gått har varit helt galen, mycket jobb med nya studenter som börjat. En telefon som ringt konstant och 1000 frågor om allt som en nybliven student kan tänkas ha. Men samtidigt har det varit kul, det är roligt att få hjälpa till och ge alla en så bra start som möjligt. Samtidigt var den här helgen riktigt efterlängtad, jag behövde verkligen sova ut en liten stund.


Funderar på om jag sak satsa på styrketräning eller badmington som träning nu framöver. Kör en blandning av promenader och löpning nu så kondisen har jag ju. Samtidigt vore det kul att gå lite på gym igen. I-lands dilemma tror jag det kallas...

Se så mycket svamp jag och Mange plockade igår.
taggsvamp, kanatreller, trattkantareller och karl-johan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna