söndag, augusti 31

Fixardag

Idag är det fixardag här hemma. Jag tvättar jackor och röjer. Håller på att plocka undan en del "småplock". Min smak varierar från månad till månad när det gäller hur mycket prydnassaker jag vill ha framme. Just nu vill jag ha mer rena ytor. Om en månad vill jag säkert ha små änglar, ljus och dukar överallt. Men det är ju det som är lite kul också, att variera sig.

Såg att serien Intermezzo kommer att få en vit detalj istället för blå på foten. Vi har alla glas i blått just nu men jag blandar gärna in några vita (de verkar finare tycker jag...).

Intermezzo Satin lanseras först i de mest efterfrågade storlekarna i serien, men kommer att efterhand att kompletteras med fler.

Det låter bra det :o)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna