torsdag, juli 10

Sex bilder (särskrivning är inte alltid dåligt...)

Gott och blandat :o)

1. Min nya lampa som jag fyndade på Röda Korset för 65 riksdaler. Den förgyller verkligen sena sommarkvällar framför någon brittisk deckare (jag har den brevid tv:n).


2. "Hang up" just nu: Rosetter! Jag kan inte få nog men jag vill inte ha dom på mina kläder utan i håret. "Tur" för mig att den lilla butiken brevid mig säljer suveräna rosetter till håret :o)



3. Pumpsen jag fyndade i götet. Placerade dom på växthuset och hoppas att det kommer växa upp fler pumps så småningom ;o)


4. Ej ätbar bakelse (tyvärr). Den är gjord som en liten skål så i den kan man gömma grejer i om man vill.


5. Min favoritbild som jag satt upp i klädkammaren. Jag skrattar varje gång jag ser den. Hahaha är inte det bra så vet jag inte vad.

6. Vårt lilla bibliotek i köket. Favoriten - Franska kvinnors smala hemligheter finns såklart med i skaran. Det är en toppenbok om man vill leva sunt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna