fredag, juli 11

Semester!

Nu har jag semester. Tog sovmorgon idag och jobbade till halv elva, det kallar jag en skön sista arbetsdag. Sedan har jag sprungit runt på stan och handlat presenter till Manges födelsedagspartaj nästa vecka. Jag är mycket nöjd :o) Råkade även köpa en och annan present till mig själv, det är lätt hänt... Ett par lila brallor från JC bland annat, galet men härligt.

Jag idag: Topp från American Vintage, shorts från H&M, pärlhalsband från Angela Gotborn, samt ett annat shoppingfynd jag gjort idag, ett rosa bälte från Lindex. På fötterna har jag ett par rosa ballerinaskor (matchar bältet ;o) som jag också shoppat idag, från KappAhl (!), bekväma och praktiska. Bäst jag passar mig för att bli alltför bekväm och köper mig ett par Foppa pjucks och lallar runt i mysbyxor om några år (ahhhh otäck tanke hahahahaha).

Nu ska jag bädda sängen! Börjar jag redan bli semesterslapp...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna