söndag, april 20

Kärlek

Just idag har jag och Mange varit tillsammans i 4-år.
Det är fantastiskt härligt.

Sådan ska man fira, det ska vi göra ikväll. Att man kan hitta någon bland alla människor där ute är ju helt otroligt igentligen. Leva tillsammans med någon dag ut och dag in utan att det spricker.


Jag älskar vardagsromantiken, inte bara det där renodlade sockersöta utan de där små små små sakerna. Jag älskar frukostarna på lördagsmornarna när vi äter färska frallor och lyssnar på P4 som två pensionärer, långa bad när vi pratar om allt och ingenting, blickarna från långt avstånd, de där hemliga skämten bara vi känner till, måndagskvällar när vi är så trötta att allt bara blir upp å ner, när vi gör iordning lite fika och bara tar bilen och åker iväg utan något mål, att kunna skratta och prata om varandras egenheter...

Jag hoppas verkligen att (du) detta är den sista mannen i mitt liv, att inga olyckor tvingar oss ifrån varandra. Mina läppar ska aldrig nudda någon annans än (dina) hans och den tanken gör mig så otroligt lycklig.

4 kommentarer:

  1. Det var fint skrivet... =) Kan man ana lite vårkänslor kanske... *hihi*

    SvaraRadera
  2. Grattis! Så romantiskt skrivet. Ni är ju också så tok-söta ihop! Det syns hur ni känner.

    /Alma

    SvaraRadera
  3. Välkommen att besöka en charmant modeblogg där man kan läsa reportage om olika designers, få inspiration att knåpa ihop trender med det man har i garderoben. Om du har lyckan att träffa på oss kan du även hamna i bloggen som dagens inspirations modell.

    Mvh Little Peaché

    SvaraRadera
  4. helen: Mmm det kan man, vårkänslor i 4-år är inte dumt dé :o)

    alma: TAck detsamma ;o)

    little peaché: ska ta mig en titt

    SvaraRadera

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna