söndag, april 27

För trött för att sova

Att fira helg det tar på krafterna. I fredags var vi ute och promenerade, jag stod under rosablommande träd utanför min arbetsplats (jag gillar den så mycket att jag t.o.m går dit på fredagsnätterna ;o)


Älsklingen hade en svans, det skrattade jag gott och länge åt:


Å jag gjorde reklam för Converse :o)

Sedan smutsade jag ner min kind (i ärlighetens namn tyckte jag att den där bron i bakgrunden fick alltför mycket fototid så jag var tvungen att sticka in en bit av mig själv)


Igår shoppade vi och på kvällen drack vi rödvin, skitsnackade och drömde om Grekland. Vi kanske ska åka dit i sommar. Idag är jag bara trött, jag somnar bokstavligt talat överallt, förstår inte vad det är med mig. Ska ta mig ett bad nu, det kan vara farligt har jag hört (att sova när man badar) men jag utmanar ödet bara för idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna