tisdag, april 8

Fina grejer

Idag sa en av mina nya kollegor att hon var väldigt imponerad av mig, att jag lärde mig så snabbt. Då blev jag glad :o)

En annan sak som är väldigt rolig just nu är mina morgonpromenader, japp jag har hållit fast vid dom (la springandet på hyllan och satsade på att gå* riktigt snabbt istället ). 05.45 måndag till fredag "hoppar" jag i träningsskorna, de första 10 minuterna är fruktansvärda, jag vill kräkas på de där skorna och vända om (hahahaha hemsk eller hur?) men de resterande 40 minuterna är riktigt sköna. Har t.o.m börjat fundera på att köpa sånadär stavar....vuxenpoäng till mig :o)

*under 2005-2007 användes begreppet "powerwalk" för att beskriva denna motionsform...;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna