måndag, mars 10

I pausmode

Jag går i cirklar eller rättare sagt står still och stampar på samma ställe. Väntar på ett besked som har dragit ut på tiden, innan jag vet det kan jag inte går vidare. Så man kan säga att livet står ganska still just nu och jag spenderar min tid med en armlängds avstånd från min mobil... Har nog aldrig varit så medveten om var min mobil är som jag varit den senaste veckan, i vanliga fall brukar jag ha den liggandes i någon låda eller bortglömd i väskan....hahaha nej jag är verkligen ingen "kontakbar" person ;o)

Har iallafall sett till att romantisera denna gråa måndag med hjälp av en Audrey Hepburn rulle (Kär i Paris). Nu ska jag fixa till lite lunch och ja vakta mobilen såklart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna