lördag, februari 9

Vilken fångst!

Till skillnad från vissa (läs M) som är ute och fiskar idag (och inte får något på kroken...) så har jag haft ordentlig jaktlycka. Två secondhandbutiker har avverkats. På den första hittade jag en fin väska, precis en sådan jag haft i mina tankar men inte visste fanns:

Den ser kanske inte mycket ut för världen men när jag fyllt ut den med lite saker kommer den formas fint.

I butik nr.2 sprang jag på en röd manchesterkavaj. Det blir tjusigt till våren tänkte jag (ska eventuellt byta ut knapparna till ett par svarta):

Photo location: Päronens altan, tackar för lånet av den och kameran (som jag tror kommer slinka ned i min väska när jag åker hem, ge mig den...;o)

2 kommentarer:

  1. Kanonfin väska! Perfekt modell... Precis som O (som är ute och fiskar) har jag tagit hand om kropp och själ lite fast på ett annat sätt ;) Med Body balance-pass och manikyr plus pedikyr - känner mig så fin! Ha en fortsatt trevlig helg, hälsa M.

    SvaraRadera
  2. Det lät verkligen som en härlig dag. Funderar på att göra något liknande denna söndag, det är aldrig fel :o) M hälsar tillbaka!

    SvaraRadera

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna