måndag, februari 25

Flickan med guldbyxorna

Idag är man lite rikare än vad man var igår. Löningen var efterlängtad, det kan jag lova! Ska köpa några saker till hemmet den här månaden, vitrinskåpsdörrar till en av våra Billybokhyllor bland annat. Tycker att det ser så stökigt ut så jag tänkte hänga upp spetsgardiner bakom dörrarna så att man inte ser vad vi har i hyllorna, blir nog kanoners tror jag. Sedan ska jag försöka få tag i ett miniväxthus att sätta i köksfönstret. Tänkte kolla på Plantagen (och liknande) de borde ha till ett bra pris.

Nu ska jag strax gå en liten promenad innan det är dax för lunch. Sitter och jobbar med en databas som gör mig helt snurrig i huvudet. Jag behövde verkligen se lite bokstäver istället för siffror en stund. Tack för att du finns bloggen ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna