fredag, februari 8

En stund i livet (oj det lät djupt!)

Jobbstatus:
Arbetar min sista dag här så dennna fredag har jag ägnat mig åt att knyta samman de sista lösa trådarna. Börjar ett nytt uppdrag på måndag, fortfarande på Högskolan men på en annan plats. Ännu ett 1 månads projekt med andra ord. Jag söker jobb för fullt, men fortfarande inget napp...

Olyckstatus:
Plockade i ordning lite inne på labbet nyss. Lyckades orsaka en mindre översvämning samt krossa en flaska i golvet på mindre än en halvtimme. Jag hör verkligen inte hemma på ett labb kan jag känna ibland (ganska ofta faktiskt...).

Nulägesanalys:
Nu är frågan vad jag ska fördriva mina sista 2 timmar med här? Leta lite jobb kanske, kolla in några bloggar, lyssna på fredagsflörten, dricka kaffe...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna