fredag, februari 22

Det är inte så bra för att...

Jag har fått höra en tråkig nyhet idag, det får mig att inse att mina egna problem kanske inte är så stora men ändå, de är mina... Försöker känna den där sköna fredagskänslan men just nu kunde det lika gärna vara en tråktisdag. Vill inte ta ner någons humör, men jag kan inte skriva tjoho det är fredag!

När jag inte känner känslan.

Det blir väl bättre, det blir det ju alltid. Men just nu vill jag bara gå hem, lägga mig i sängen och läsa en bok. Jag vill inte vara roligare än så, jag kan nog inte vara det heller. Imorgon är det säkert bättre, lite vila och lite eftertanke kan göra mycket gott. Hoppas att allt är bra med er som läser det här och att ni känner det där sköna helgpirret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna