onsdag, januari 9

Så lite tid, så många tidningar

Nytt år och nya löften. Jag ska gå ner några kilo tänkte jag...

...i tidningsvikt (såklart!!!), för miljöns och min plånboks skull.

Det har blivit alldeles för många den senaste tiden. Tänkte att jag skulle välja ut max 2 st tidningar som jag får unna mig varje månad. Jag gillar att ha något att bläddra i när jag äter frukost och eftersom morgontidningen är dyr (och inte ens något vidare bra), så blir det att jag köper några blaskor x-antal gånger i månaden. Men nu ska det bara bli:

- Lantliv, för att den är så mysig, innehåller tips, recept och bra reportage.
- Marie Claire alternativt ELLE, när jag får ett moderyck. Tro det om ni vill men det infaller lite då & då ;o)

Samtliga faller in i kategorin - matiga tidningar som man kan bläddra i om och om igen och det är ju toppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna