tisdag, januari 8

När allt är gjort vad gör man då?

  • Nu har jag nästan läst ut en bok, men jag suger lite på karamellen (vill inte att den ska ta slut!)

  • Jag har plockat iordning i köket (det är viktigt, man ska aldrig gå och lägga sig osams eller med ett stökigt kök...;o)

  • Sedan har jag både busat och gosat med Bozzan, nu sover hon djup på favoritplatsen.

  • På vägen hem från jobbet köpte jag ett spiralblock (spiralblock är lite romantiska på något sätt, eller är det bara jag som tycker det...?) och i den har jag antecknat alla jobb jag ska söka framöver och det lär bli fler det kan jag lova.

  • Och nu då..M är på lakejakt så honom kan jag inte hitta på något kul med. Kanske sätter på ett SATC avsnitt och tränar lite framför det. Big Love som jag började se igår var fantastiskt, men det kräver lite mer koncentration.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna