fredag, januari 18

Lost highway...

Puh nu är jag helt slut, det märks att jag har blivit alltför van vid stilla sittande arbete framför datorn. Som labbnisse har jag fått springa runt hela dagen och det känns verkligen i benen. Benen som dagen till ära bär strumpbyxor a´la motorväg... Jag kalla dem för det...

Ja ni ser ju själva den slående likheten ;o)



Idag har jag haft de "gamla" cityshortsen på mig. Kommer ni ihåg den hypen!? Jag tycker det är rätt kul att ha dem nu, inte lika mycket då. Det är som när man har hittat en ny favoritartist men som man vill hålla för sig själv. Men så börjar "alla andra" att gilla honom/henne/dom och låtarna spelas sönder på Matchmegarixmonopol och man orkar knappt höra första versen längre..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna