torsdag, december 13

Uppdatering med ett litet avslöjande

Det har varit händelserika dagar. Roligast av allt var såklart Bruce i Globen. Vilken upplevelse! Bäst av allt var att se hur det berörde den sötaste killen jag känner.

Nu sitter jag på ett nytt kontor (igen) och arbetar. Men bara i några dagar till, sedan blir det julledighet för min del. Söker en del jobb och hoppas på napp snart. Är lite sugen på ett mer uttåtriktat arbete, kanske har jag grävt ner mig i pappersarbete för länge?

Lucia idag, det är alltid lika mysigt. Fikade i sängen i morse framför svt:s luciafirande med en gosig katt och en söt man, det kunde faktiskt inte bli bättre.

Pst: Min M är inte så hemlig...han har en blogg, en fiskeblogg såklart ;o) Men han har gjort ett undantag och skrivit en liten rapport om måndagens stora händelse. För den som är nyfiken i en strut, kolla här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna