torsdag, december 6

Se där! Hon lever…

Ja det här är ju nästan lite pinsamt. Vet inte hur många gånger jag har skrivit i min kära blogg att jag är på väg att bli sjuk och sedan som med ett trollslag är jag frisk igen. Jag klagar inte, idag är jag piggare än någonsin. Så pigg att jag har:

- Krävt information från icke samarbetsvilliga personer (det kräver mycket energi kan jag lova…).
- Kört ett riktigt ”race” på stan och inhandlat julklappar. Ganska många faktiskt.
- På dessa 40 minuter hann jag även med att äntligen hitta ett par gröna strumpbyxor. Som jag har letat! De fanns på Indiska (såklart, de är bäst ingen protest…).
- Belönade min friskhet med en fetaost & soltorkad tomat baguette. Till detta avnjöt jag en Cola Light (lite förbjudet men med mitt immunförsvar måste jag ändå ha rätt goda vanor…).
- Och nu ska jag jobba som en liten cirkusapa… Tror att de jobbar rätt hårt, fast det låter lite sorgligt, men det är ju lite som jag. Sitter utlokaliserad på ett främmande ställe där alla kollar på mig som om jag…ja som om jag vore just en cirkusapa…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna