måndag, oktober 1

Tråkblogg...

Känner att min blogg har varit en riktig tråkblogg på sistone. Kanske för att jag har känt mig ganska tråkig på sistone. Dåligt med inspiration. Ibland hamnar man i något slags livsvacuum. Dagarna bara går och man bara lever.

Jag vill ha mer än det, jag vill ha bus, lek, inspiration från alla möjliga håll. Insåg för några veckor sedan att jag är 25-år. Jag jobbar och lagar matlådor. Att jag var vuxen nu och borde bete mig mer som att jag vore det. Men usch vad tråkigt det var.

Tråkigt!

Jag vill inte.

Lagar gärna matlådor och går till jobbet varje dag. Men med känsla. Svårt att förklara.

2 kommentarer:

  1. ja dom där svackorna har man väl ibland..även jag...nu nyligen..jag vill så mycket mer och drömmer och drömmer..men det känns inte som att jag någonsin kommer att uppnå allt det. Tror man måste ta en dag i taget och njuta av det man har istället :)

    SvaraRadera
  2. Ja de kommer och går de där svackorna. Det tar tid att uppnå sina drömmar brukar jag tänka och det är resan dit som är livet på något sätt. Livet är ju oftast rätt roligt men det skadar aldrig att tänka efter :o)

    SvaraRadera

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna