onsdag, oktober 31

Shoppingspree på Apoteket...

Jag gillar Apoteket, det finns så mycket bra grejer det. Mycket behöver man inte (som tur är!), men utbudet av "roliga" produkter blir bara bättre och bättre tycker jag. Kanske är jag lite skadad eftersom jag praktiserade på ett Apotek en dag i veckan under en period i gymnasiet (planen var att bli apotekare, men sedan ångrade jag mig...).

Idag ska jag iallafall handla:

- Reflex (tror de har det?)
- Lotion (hörde att de skulle ha en rosa för bröstcancerforskningen)
- Nattcréme (är sugen på att testa någon från Vichy)

Läste en artikel för något år sedan då en kvinna klankade ner på att svenska kvinnor inte intresserade sig för hudvård och shoppade krämer från Apoteket. Varför skulle det vara sämre? Tråkigt nog har det etsat sig fast i mitt huvud, men jag ska visa att hon har fel. Min hy kommer stråla :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna