fredag, september 7

Kolla in min stora förändring!

Jag hoppas inte ni trodde det var en storartad förändring, visst hade det varit galet om jag rakat av allt fast så modig är jag inte :o) Nej det "galnaste" jag har gjort idag var att klippa min snedlugg rak, toppa håret och fylla i utväxten. Men jag är nöjd som sagt och trivs jättebra. Nu är jag redo för att gå på bröllop imorgon!



Rätt roligt att det krävs så lite när man har långt hår. Nu känns det som att jag har mer en frisyr än innan. Ska bli spännande att höra vad M tycker när han kommer hem.

2 kommentarer:

  1. Det blev verkligen jättefint! har själv hår nästan ner till midjan så jag förstår precis hur det känns när minsta lilla förändring känns jättestor och välinvesterad:)

    SvaraRadera
  2. Tack! Ja precis så är det, man kan ju inte göra så mycket heller om man vill behålla sina långa lockar :o)

    SvaraRadera

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna