lördag, september 22

Äntligen kräftis!

Varje år längar jag efter att bli bjuden på en riktig kräftskiva och tillslut brukar det bli av. Borde kanske ta saken i egna händer nästa år :o) Ikväll bär det iallafall av, om ca en timme ska vi vara på festen. Ska bli gott och kul!



Idag har jag varit flitig. Shoppingrunda på förmiddagen och fönsterputsning på eftermiddagen + att jag äntligen testat den där Libanesiska restaurangen jag varit så sugen på att testa. Hittade blusen/tunikan jag har på mig på Åhlens. Förälskade mig i mönstret direkt! För övrigt har jag den välanvända kjolen från H&M och armband från MadeByMe samt det hemmasnickrade "one of a kind" fejk armbandet.

Tog en liten sminkbild också, svårt att fånga men jag försökte. Kör oftast bara med mascara men ikväll blev det både brun ögonskugga och eyeliner. Vågat eller hur ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna