onsdag, augusti 8

Syskonkärlek

Jag tycker alltid det är lika kul att spana in bilder på kändisars syskon. Har inte sett någon bild på Sienna Millers syster Savannah (som är kläddesigner) tidigare. Söta båda två, lika men ändå olika. De lanserar just nu deras egna klädmärke, Twenty8Twelve. Kul att få jobba tillsammans, kanske skulle slå en signal till brosan så kan vi starta någon slags ingenjörsfirma ihop det vore något det hahahaha.

Bild på systrarna från style.com där de bär kläder från det egna klädmärket.

2 kommentarer:

  1. Hej! När du visade upp din inköpta taklampa från Ikea förut blev jag alldeles kär i den... har dock kikat på Ikea i Kungens kurva utan att finna den. Har du någon aning om den finns någon annanstans? /Agnes

    SvaraRadera
  2. Ja visst är den fin, köpte min på IKEA i Jönköping och tänkte faktiskt köpa en till häromdagen men då hittade jag den inte. Man kan ju kolla på hemsidan för jag tror den finns kvar där.

    SvaraRadera

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna