tisdag, augusti 28

Om jag var tvungen att välja...

Jag älskar Torsk på Tallin filmen och ser nog den 1 gång/år. Skrattar så jag gråter och håller alltid tummarna för att Roland ska få sin Eda. Sen brukar jag tänka - Om jag var tvungen att välja en av dessa karlar, vem skulle det då bli? Och svaret är såklart:

Lennart "skitgubben" (avloppsrensaren) som bor med sin mamma, jag tycker han verkar charmig hahahaha:

Vem väljer ni (om ni måste annars trillar ni ner från ett stup...typ...)?

Micke "Jan Banan" från Skövde
sliskige Slobodan
snälle Roland
akademikern Magnus

4 kommentarer:

  1. Hahaha, jag ääälskar Torsk på Tallin!
    "Är det här spermabussen till Tallin? Alldeles tyst.. då har vi kommit rätt!"
    *asg*
    En blandning mellan Lennart å Roland hade ju vart ultimat ;-) hihihi

    SvaraRadera
  2. Ja det är allt ett litet mästerverk. Hahaha ja då vet jag vad du föredrar ;o)

    SvaraRadera
  3. Jag måste nog tyvärr konkurrera med dig om Lennart. Fast du kan få hans mamma ;).

    SvaraRadera
  4. Då får vi slåss om honom för jag vägrar att ta mamman hon känns lite instabil på något sätt ;o)

    SvaraRadera

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna