tisdag, augusti 21

Och här sitter jag i min "tomma" garderob och skrattar

Hemma, pust pust. Som ni ser hittade jag något att ta på mig i morse så jag slapp gå naken. Kanske skulle köra på "nakentaktiken" så kanske jag kan få ett fast jobb jag också någon dag...(läs med stor ironi). På mig: tunika från Gina Tricot, sjal från Indiska, jeans från H&M, armband från en liten butik. När jag kom hem tog jag genast av mig ballerinaskorna från H&M. Man är väl ingen amerikan heller ;o) Dom måste dammsuga smärtsamt ofta eftersom de går runt med skorna på sig inomhus (antar jag...)

2 kommentarer:

  1. Inte nog med att de går runt med skor ihomhus, de går ofta runt med skor inomhus på golv med heltäckningsmatta??? Känns inte speciellt fräsht.

    SvaraRadera
  2. Ja det är helt galet, borde inte deras mattor bli förstörda ganska snabbt. Konstigt fenomen det där, kanske beror på att de inte verkar ha hallar på samma sätt som vi har.

    SvaraRadera

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna