fredag, augusti 31

Hur står det till?

Idag är det fredag och det är ju gott. Jag känner mig lite energilös efter ett möte jag var på i morse. Var så nervös inför det och nu när det är över känner jag mig tom. Det blir kanske så när man slappnar av igen. Snart är jag på topp igen :o)

Kul saker med denna dagen:

- det är fredag och då får jag unna mig en Cola Light på fikat
- jag har en hel helg framför mig med en massa kuligheter
- mitt projekt jag driver går riktigt bra
(för bra kanske eftersom jag har 2 månader på mig...)
- ikväll ska vi köpa hem mat från min favoritrestaurang
(och nej det är inte MAX ;o)
- min kille är bäst ingen protest

En annan kul grej som jag precis upptäckte är den här sidan tillägnad Smurfarna, vad roligt! Den ska jag utforska grundligt :o) Hur är er fredag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna