söndag, augusti 19

Helgens alla delar

Del 1 - Fredag kväll: Grillade med några kompisar, sjöng Singstar, jag envisades med att ge mig på Mc Hammers gamla hit - Can´t touch this och insåg att han ändå hade lite talang för jag hängde inte med i texten överhuvudtaget.

Del 2- Lördag: Små ärenden lite här och där, målade om en byrå i antikvitt, såg på Dawn of the Dead och min favoritfilm Donnie Darko. Somnade på golvet på vår älskade "mossmatta".

Del 3 - Söndag: M vaknar och inser att han har blivit matförgiftad. Jag är pigg som en nötkärna. Inser snart att boven i dramat är skagenröran M åt dagen innan. Har pysslat om honom hela dagen och läst ut halva boken - SÅLD. En fruktansvärd berättelse som är svår att släppa. Snart ska jag se finalen av The Bachelor Rome, spännande!

Jag var minst sagt fokuserad i fredags när jag spelade tv-spel...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna