torsdag, augusti 9

Det blir inte alltid som man tänkt sig

Hade ju i princip bestämt mig för vad jag skulle beställa från H&M när jag kom på andra tankar. Satt och sökte inspiration på Kirsten-Dunst.com (hon klär sig bäst av alla de där kändisarna, utan tvekan...) när jag såg den här bilden på henne:


Jag fick ett helt galet stort begär av att ha en likadan tröja i höst och så kom jag på att jag sett något liknande hos H&M. Jag hade rätt och helt plötsligt hade jag beställt hem denna tröjan i grått:


Sen blev det en mössa och en tunika också. Attans också, jag som skulle försöka hålla mig men jag är så rädd att sakerna ska ta slut hos H&M. Ibland säger det ju bara klick klick hos några tusen tjejer så är webshopen helt tom när man ska beställa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna