tisdag, augusti 7

Ännu en solig dag

Jag tänkte strax ge mig ut och köpa en ny pocketbok och sedan sätta mig på en parkbänk och läsa ut den. Låter som en bra plan eller hur? Vår kamera bara jäklas med mig så det blir tomt med foton på bloggen idag med. Tråkigt tycker jag, vad är en blogg utan bilder ;o). Tänkte göra flätor idag, har inte testat det sedan jag klippte lugg. Har en känsla av att det kan bli rätt fint. Japp det ska jag göra nu, till hårborsten!

Föresten skulle jag velat ha den här klänningen från mint & vintage till mina flätor, tänk vad sött (den är tyvärr såld...):


Och för att bli ännu sötsliskigare kan jag berätta att jag tänkte baka en hallonpaj senare idag, jag förstår inte vad det har tagit åt mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna