torsdag, juni 7

Presenten

Lovade ju att avslöja vad det var för present som låg i påsen till M. Tadaa, det var en toalettskylt. Jätte oromantiskt kan man tycka men presenten har faktiskt en liten söt historia. De två första veckorna vi bodde här i nya lägenheten gick M ALLTID fel till toaletten, han valde istället att gå till min klädkammare. Han letade febrilt efter en toalettskylt att hänga på dörren, men det visade sig att de var rätt svåra att få tag i. Tillslut lärde han sig hitta rätt (min sambo är en ganska förvirrad man hahaha). Så när jag sprang på den här skylten kunde jag inte motstå att köpa den. Det var historien bakom skylten det...

2 kommentarer:

  1. Jäääättesupersöt skylt ju!! :-D
    Lite charmig historia bakom dessutom ;-)

    SvaraRadera
  2. Jaaa den är jättegullig, kul när man har en liten historia bakom ibland.

    SvaraRadera

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna