måndag, juni 4

Hemma och (rätt) okej

Nu känns saker och ting lite bättre men jag har fortfarande den där gnagande irriterande känslan inom mig. Saken blev inte bättre när jag traskade hem från jobbet och stötte på inte en utan två flörtande karlar. Vad är det med män? Det är inte direkt så att jag går och ler åt varenda karl och vill att de ska stöta på mig. Tvärtom så kan jag se riktigt otrevlig ut när jag spatserar (tror jag...). Typiskt kvinnligt att ta åt sig skulden. Och de här männen visste ju knappast att jag haft en kass dag. Men ändå... Tror jag ska skriva FÖRLOVAD i pannan på mig själv...

Jag idag: Tights Gina Tricot, tunika/klänning Åhlens, scarf H&M, pumps scondhand och skinnjacka Vincent´s vintage.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna