torsdag, juni 21

Här händer det inte mycket

Idag har jag gjort följande på min sista jobbdag:
  • Surfat på Aftonbladet, bloggar, Hemnet (jag är beroende av hemnet...), min mail, Stureplan.se....the list goes on...
  • Arkiverat alla pärmar med innehåll jag har skapat de senaste 8 månaderna.
  • Tömt mitt skrivbord, "råkat" få med mig diverse kontorsmaterial i väskan (hoppas verkligen ingen på mitt jobb har hittat min blogg...) Men det var inga större grejer, några mappar och lite post it. Datorn låter jag stå kvar ;o)
  • Fixat lite med akvarierna här på avdelningen.
  • Torkat av alla dragskåp och bänkar i labbsalen.

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på, får stirra tomt in i dataskärmen i 2 ½ timme. En sista fika med favoriterna är självklart ett måste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna