onsdag, maj 16

Ser tillbaka

Har lite (mycket) långtråkigt här på jobbet idag. Det ena ledde till det andra och rätt som det var så surfade jag in på min gamla blogg. Det är kul att ha den kvar, gamla känslor, kort och funderingar samlade på ett och samma ställe. Tyvärr var jag ju tvungen att radera en del p.g.a utrymmesbristen men en hel del finns kvar. Allt var så nytt då och man hade sådan koll på alla bloggar som fanns. Idag är det en hel djungel av bloggar, har hittat några nya guldkorn men de flesta som jag läser är sådana som jag läste 2005. Summan av kardemumman är att min första blogg verkligen hjälpte mig, som arbetslös och ganska ensam om dagarna var det som ett fönster ut mot världen, bort från tråkigheter och en känsla av att man inte var så ensam om sina problem.

Och nu sitter man här "arbetslös" på arbetet....överdriver lite det kan jag lova måste nog bara ta mig i kragen och få lite saker gjorda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna