fredag, maj 18

Puh, det var svettigt

Här är resultatet efter drygt 2½ timme hos frisören. Det känns så skönt att piffa upp håret med lite slingor och klippning (2 cm rök denna gången). Det var stekhett i frisörsalongen så det är rätt skönt att vara hemma igen.
Sitter här med ett glas vin och om 10 minuter ska vi vara på en fest, stressigt det här.
Jag ser ut att ta mig själv på rätt stort allvar på den här bilden, tro mig det gör jag inte ;o) Inviger mitt 70 kr kjolfynd från H&M + t-shirten från Sisters och Converse på fötterna. Känns rätt avslappnat och skönt. Orkar inte vara någon stel brutta ikväll...

2 kommentarer:

  1. Vad vackert hår du har! Skulle du inte kunna skriva något inlägg om hur du tar hand om det och vilka hårptodukter du använder? Undrar en som sparar och sparar för att få lika långt..:)

    SvaraRadera
  2. Åh tack! Det kan jag göra. Hoppas att ditt hår kommer växa så det knakar under sommaren ;o)

    SvaraRadera

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna