tisdag, maj 29

Min dag (kanske ett fall för intresseklubben antecknar...)

Vilken dag det har varit, intensiv men kul. Började med att göra i ordning två skrivsalar inför en tenta. Det var en tenta i biologi så jag satte ut fåglar och växter på olika stationer. Sedan kom det bara en tentavakt så jag fick hjälpa till att vakta i ena skrivsalen. I drygt två timmar stod jag och kontrollerade att ingen försökte fuska. Oj det var två ganska sega timmar. Tentan drog ut på tiden så lunchen blev sen. Då fick jag huvudvärk, får alltid det om jag går hungrig för länge. Inte bra.

Strax ska jag bege mig hemåt, det är så skönt att bara ha 10 minuter hem. Sen ska jag bara slappa och mysa resten av dagen. M tränar inför beachen, eftersom jag gjorde det igår så ska jag ta mig en välförtjänt vila. Läsa, slappa och kanske blogga lite. Det låter som en härlig eftermiddag/kväll eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna