fredag, maj 25

Marknad i turbofart

Avverkade Jönköpings Marknad på lunchen, hela marknaden gick jag igenom på en timme. Galna tanter och barnvagnar är inte att leka med det kan jag lova, men jag klarade mig helskinad. Vad mycket skräp butikerna hänger ut. Gamla trikåtoppar ta 3 betala 100 kr... Sådant höll jag mig långt ifrån. Däremot fyndade jag en Mads Norgaard kjol, en rosarandig fin sak som kostat 899. Sen sålde MQ ut sina bodys de hade i vintras, jag köpte en svart för 50 kr. Så på det hela är jag riktigt nöjd med min marknadslunch. Det blir mer ikväll får då ska jag och M ner och lyssnar på banden som spelar. Hade hoppats att jag skulle få tag i langos, men jag såg inga på lunchen. Jag som sett fram emot det, har inte ätit langos på två år snart. Det är illa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna