torsdag, april 5

What happens in vegas, stays in vegas

Inatt åkte min bror och hans sambo till Las Vegas. Min (romantiske) bror överraskade sin sambo med en resa i födelsedagspresent till spelstaden. Gissa om hon blev glad, det hade jag också blivit... De undrade om jag ville han något från staterna, jag som så ofta har en hel lista av saker jag vill ha därifrån fick hjärnsläpp. Tycker det är så svårt när man inte kan prova. Så jag bad om någon cool t-shirt och Cleareyes om de hittar det. Men mest av allt önskar jag dom en härlig vistelse. För två år sedan åkte de på shoppingresa till New York, den var jag nästan mer avundsjuk på... Om jag åker till Vegas kommer jag inte kunna hålla mig från att gifta mig på något sjabbigt ställe, så det är bäst att jag har M med mig på den resan ;-)

De ska bo i det där pyramidhotellet (som jag glömt vad det heter...):

Jag och M i framtiden om jag får bestämma (jag är ingen bröllopstjej direkt...):

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna