onsdag, april 11

Livet springer ifrån mig

Jisses vad det har hänt grejer de senaste dagarna, mer om det sen. Igår hade jag dessutom 100 saker att göra på jobbet, gjorde b la ordning ett akvarium. Man ska inte klaga på att ens arbetsuppgifter inte är varierade ;-)

Otrevligt: har en blåsa i munnen som gör att jag inte kan äta för det gör så ont. Måste hitta en lösning innan jag blir galen. Blir en tripp till Apoteket senare idag om det inte är någon som har några bra husmorstips?

Kläder: wrap och leggings från H&M. Eccoskor från secondhandbutiken (det är som att gå på moln...). Inget mer...kan inte har armband och sånt när jag ska plaska med vattnet i ett akvarium :o)

2 kommentarer:

  1. Åhh blåsa i munnen! :-S Inte kul! De gör reklam för någon salva på tv.. något husmorstips har jag inte :-/
    Själv har jag ett sår/spricka i tungan sedan min förkylning (som inte är helt borta) å den gör oont! Blir soppa å mjuk mat :-P

    SvaraRadera
  2. Hoppas det blir bättre, inte kul att inte kunna äta. Soppa tröttnar man ju på rätt snabbt ;-). Köpte den salvan idag, det sved kan man milt sagt säga. Men förhoppningsvis funkar det :o)

    SvaraRadera

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna