fredag, april 6

Jag som kille....

Ibland kan jag önska att jag vore en kille, speciellt på morgonen när man har duschat. För efter duschen väntar en rad procedurer innan jag kan visa mig bland folk (smink, reda ut håret m.m). Skulle jag vara kille hade jag bara dragit på mig kläderna och gett mig ut (kanske ruffsat till håret med ite vax och tagit på mig deo). Så jag kör på killgrejen idag och ser ut som jag gör till vänster.

Självklart kan tjejer göra likadant, men det funkar inte riktigt för mig. Har alltid varit avis på sådana tjejer som bara ruffsar till håret och tvättar ansiktet i lite kallt vatten för att sedan se "perfekta" ut. Men alla kan inte ha sån tur...

Kläder: kjol H&M, topp Temple, knästrumpor Lager 157.

2 kommentarer:

  1. Ibland önskar jag också att jag var kille.. som du säger, på mornarna, bara gå upp, dra på sig kläder å gå.. Eller som sambon, han bara sköljer igenom huvudet om han inte ska ha vax i.. Såå bekvämt! Inget smink, ingenting.. då kanske man hade hunnit äta frukost också ;-)

    SvaraRadera
  2. Ja precis, vad skönt det vore. Långa sovmorgonar och dingnande frukostar :o)

    SvaraRadera

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna